blog

هدایای تبلیغاتی ادگیفت | جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاص

هدایا

هدایای تبلیغاتی ادگیفت

یکی از اصول بیزینس و از روزهای قدیم تبلیغات بوده است که دارای تنوع بسیار بالایی است که هر مجموعه ای با توجه به نیاز بازار مصرفی خود تبلیغات را انجام میدهد و یکی از پر طرفدارترین گونه تبلیغات هدایای تبلیغاتی ادگیفت است.

هدایای تبلیغاتی در روز های قدیم به یک سری کالاهای مصرفی مانند خودکار و لیوان و … ختم میشد ولی با رشد تکنولوژی, تقاضای بیننده و مصرف کننده نیز به روز شده است, حتما به این موضوعی که عرض کردم به عنوان یک کارشناس بازاریابی توجه داشته باشید.

استفاده از هدایای منحصر بفرد و کارامد باتوجه به طول عمر و کیفیت بالا و همچنین کاربرد های خاص, همیشه اسم شرکت شما در ذهن مشتری و مصرف کننده به یاد می ماند.

یکی از اهداف اصلی شرکت های بزرگ ارتقا کیفیت و همیشه در ذهن مشتری بودن است در همین راستا در نوع و کالای تبلیغاتی حتما باید دقت لازم را داشته باشند.

در این قسمت یک پیشنهاد ویژه دارم برای ارگان های نظامی, غیر نظامی, ارگانهای خاص مانند آتش نشانی ها, ارگان های مدیریت بحران, رشهرداری و حتی شرکت های خصوصی مرتبط با برق و الکترونیک میتوانید با ضربه روی لینک به دسته محصولات کارامد و متناسب با بهترین قیمت و بهترین کیفیت دسترسی داشته باشید.

هدایای تبلیغاتی ادگیفت | جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاص

این روزها هدایای تبلیغاتی یا همان ادگیف در کیفیت های مختلف در حال عرضه است و پیشنهاد ما به شما ارگان نظامی و غیر نظامی, خدماتی, اجتماعی و … از ارائه هدیه تبلیغاتی بی کیفیت خودداری کنید و ماموران خرید و مسئولان مرتبط را درباره این رویکرد مطلع کنید چرا که بهتر است هدیه نداد به جای هدیه بی کیفیت و غیر کارامد.

یکی از کارامد و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی, کالاها و محصولات مرتبط با گوشی های موبایل است که از وسعت بسیار بالایی  برخوردار است, از یک سو لوازم جانبی مستقیم مانند پاوربانک, کابل شارژ, شارژر دیواری و شارژر فندکی را میشود نام برد.

از سوی دیگر لوازم جانبی غیر مستقیم است مانند ایرپاد, اسپیکر های شارژی و قابل حمل, انواع هدفون و هدست که هم از لحاظ کارایی بسیار کاربرد دارد و با تهیه کردن یک کالای باکیفیت تاثیر مثبت خود را در میان مشتری ها گذاشته اید.

جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاص

استفاده از جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاص برای مشتریان خود یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است چراکه با استفاده مکرر از این دسته هدایا و برخورد مشتری با لوگو و نام و نشان شرکت باعث به یاد ماندنی شدن شرکت شما میشود.

در اینجا موضوعی که مطرح میشود این است که هدیه تبلیغاتی خاص یا هدیه تبلیغاتی ادگیفت با کیفیت با قیمت و هزینه متوسط یا هدیه تبلیغاتی خاص با کیفیت پایین؟

همیشه این موضوع را شرکت ها, ارگان ها و کارخانجات و همچنین شرکت های کوچک باید در نظر بگیرند که هر کالا, خدمات, اطلاعات و هدایای صادر شده از طرف شما نشانگر جایگاه شما است.

یکی از بهترین انتخابات در زمینه هدایای شرکت ها استفاده از چند نوع کالا با شرایط متفاوت است.

به عنوان مثال در نمایشگاه بین المللی 1402 تعداد زیادی شرکت با مجموعه ما جی بی جانبی جهت تامین هدایای خاص در تماس بودن و مجموعه ما با ارائه راه کاری جذاب باعث بهبود این روند شد.

حالا پیشنهاد های کارشناسان ما در این زمینه به چه صورت بوده است, در پایین به جزئیات این راه کار جذاب میپردازیم.

در وهله اول پیشنهاد کارشناسان ما دسته بندی بازدید کنندگان و مشتریان ارگان ها و شرکت ها میباشد, چرا که با شناخت بیشتر مراجعه کننده و میزان خرید مشتریان باید هدیه متفاوتی اهدا شود.

پیشنهاد ما برای هدایای شرکت ها در مناسبت ها و نمایشگاه ها اغلب چند قسمت تقسیم مشود, اول مشتری خوب و عمده, مشتری های خرد, نماینده شرکت های بزرگ به عنوان مراجعه کننده و نماینده شرکت های خرد.

هوشیارانه تصمیم و هدیه بنظر شما باید به کدام قسمت اهدا شود؟ پیشنهاد ما طی اولویت بندی چارت های تبلیغاتی بین المللی مهمترین قسمت مراجعه کنندگان میباشند, با دادن یک هدیه تبلیغاتی خاص حتی نامربوط به نوع فعالیت میتونید جذب مشتری نمایید که بارها به اثبات رسیده است.

خیلی از کارشناسان در این زمینه مخالفند که با دو دلیلی که در ادامه خواهم گفت به راحتی متوجه اشتباهشان میشوند.
آیا یک شرکت تولید مواد اولیه پلاستیکی بهتر است کدام یک از این کالاها را جهت هدیه در نظر بگیرد, خودکار, لیوان, ساک های تبلیغاتی, سر رسید ؟ کدام یک میتواند بهترین گزینه باشد؟ در این سمت داستان اگر هدیه یک چراغ مطالعه شارژی باشد چطور؟ کدام یک با هر بار مصرف شما را به یاد شرکت مورد نظر می اندازد و خیلی اوقت پیش آماده که در جمعی دوستانه از یک کالا استفاده کردید و گفتید این هدیه شرکت x است و بصورت ناخودآگاه و کلام به کلام که بهترین نوع تبلیغات است برای شرکت x تبلیغات کرده اید.

مهمترین هدف و راه اهدا هدیه و گیفت, تبلیغات است که در این روزه با توجه به رشد تکنولوژی خیلی هوشمندانه باید تصمیم بگیرید.

خرید هدیه تبلیغاتی با بهترین قیمت و کیفیت

یکی از موارد خیلی مهم برای همه ارگانها و شرکت ها موضوع خرید هدیه تبلیغاتی با بهترین قیمت و کیفیت میباشد که بسیار درست است. یکی از دلایل استخدام نیروهای خرید در شرکت ها به همین دلیل میباشد و بیشتر شرکت هایی در این امر موفق بودند که از کارشناسان, نیرو و علم بالایی برخوردار هستند.

با توجه به رشد تکنولوژی در حال حاضر با یک سرچ کوچک در موتورهای جستجو مثل گوگل و یا موتور های جستجو در زمینه تخصصی مثل ترب براحتی میتوانید به منبع توزیع کالا با بهترین قیمت و خدمات دسترسی لازم را داشته باشید.

در آخر مجموعه های جی بی جانبی با محصولات منحصربفرد و خاص در خدمت تمامی ارگانها, شرکت ها, کارخانجات میباشد.
و در اینجا یک نمونه هدیه جذاب با عنوان ویدیو پرژکشن شارژی است و برای دیدن این دسته از محصولات روی کلمه لینک کلیک کنید.

هدایای تبلیغاتی ادگیفت | جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *