blog

درامد دلاری دراپشیپینگ آمازون ا Amazon dropshipping dollar income

درامد دلاری دراپشیپینگ آمازون

تیتر یک اخبار درامد دلاری دراپشینگ آمازون

این روزها تیتر یک اخبار درامد دلاری دراپشیپینگ آمازون تمامی پلت فرم های مجازی و شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص داده است.

بنظرم در ابتدا صحبتی در رابطه با دراپشیپینگ داشته باشیم و به یک مفهوم کلی برسیم و در ادامه در رابطه با این بیزینس جدید مفصل صحبت خواهیم کرد.

دراپشیپینگ که معادل لاتین آن dropshipping است به زبان ساده یک فروشنده و یا بهتره بگم یک ایجاد واسطه است.

به اینصورت که شرکت های بزرگ مثل آمازون اومده یک بستری فراهم کرده برای کسانی که تمایل به کسب و کار اینترنتی دارن و در عین حال علاقه به واسطه گری.

به زبان ساده میشه گفت دراپ شیپینگ یعنی شما کالای موجود در یک فروشگاه رو میتونید با قیمت پایینتر در همون فروشگاه به فروش برسونید.

درامد دلاری دراپشیپینگ آمازوندر اینجا این موضوع مزایا و معایبی دارد که راجب آن صحبت خواهیم کرد.

در وهله اول شما باید در این کسب و کار جدید منابع تامین کالای مورد نظر برای فروش را در نظر داشته باشید که با عرضه کردن کالا با قیمت رقابتی فروش خوبی داشته باشید.

موضوع بعدی تهیه کالا از منبع معتبر میباشد, باید این نکته را در نظر بگیرید که کالا ممکن است مشکل سخت افزاری و یا داخلی داشته باشد.

زمانی که تامین کننده معتبر داشته باشید از این چالش هم با موفقیت میگذرید. که در اینجا مجموعه جی بی جانبی را جهت تامین کالا به شما معرفی میکنیم.

درامد به دلار در amazon

در بالا راجب دراپشیپینگ توضیح استانداردی ارائه شد و در اینجا راجب درامد به دلار در amazon بصورت خیلی شفاف صحبت خواهیم کرد.

بعد از اینکه شما اطلاعات کامل در رابطه با تامین کننده های خود کسب کردید جهت کسب درامد در سایت آمازون به آن مراجعه کرده و به عنوان فروشنده فرم های مورد نظر شرکت را پر میکنید.

توجه داشته باشید که درست و صحیح بودن اطلاعات شخصی, هویتی و کاری شما بسیار حائز اهمیت است.

خیلی از موارد گفته شده توسط بسیاری از هم وطنان در آپارات بصورت تصویری ارائه شده است که ما در اینجا بیشتر راجب مزایا و معایب و جمع بندی کلی صحبت خواهیم کرد.

تنها مزیت این روش درامدزایی در امازون, درامد به دلار است ولی به شرطی که تمامی مواردی که در پایینتر گفته میشه را رعایت کنید.

درامد دلاری دراپشیپینگ آمازونخیلی از همکاران و دوستان در داخل کشور ایران تمایل به این روش کسب و کار در فروشگاه های اینترنتی خارجی را دارند.

در ابتدا باید خدمتتون عرض کنم در زمان پر کردن اطلاعات شخصی و هویتی, سایت آمازون از شما یک شماره حساب بین المللی میخاد که مورد تایید سایت آمازون باشد.

پیشنهاد ما به دوستان مشتاق در حضور در این صنعت عدم استفاده از شرکت های واسطه است چرا که باتوجه به شرایط ایران هر لحظه ممکن است قوانین و ضوابط تغییر کند.

موضوع بعدی که باید در سایت آمازون ثبت کنید احراز محل سکونت و نحوه تحویل بار به مشتری است.

دوست مشتاق به درامد دلاری در ایران باید این موضوع را بسیار جدی بگیرد که در شرکت آمازون به نحوه ارسال و بسته بندی بسیار اهمیت میدن.

البته ناگفته نمونه که خود شرکت این خدمات را بر عهده میگیره صد البته با هزینه دلاری که باید در قیمت گذاری در داخل سایت حتما این موضوع را در نظر بگیرید.

درامد بالا با دراپشیپینگ در ایران

شاید خیلی از افرادی که داخل ایران زندگی میکنند با این نوع درامد آشنا نیستن, ولی در نظر داشته باشید که چندسالی است که این نوع درامد بالا با دراپشیپینگ در ایران بسیار ترند شده است.

شرکت های دانش بنیان با رشد قابل توجهی در ایران برخوردار هستند و به لطف تکنولوژی از جدیدترین صورت های اقتصادی برخوردار هستند.

در ایران دراپشیپینگ با قواعد و قوانین خاصی در حال رشد است به اینگونه که موتور های جستجویی مثل ترب این خدمات را در اختیار کاربران قرار میدهد.

کاربر براحتی میتواند پرفروش ترین کالاها در فروشگاه های اینترنتی مثل دیجیکالا را بررسی کند و با تحقیق در رابطه با تامین کننده کالا, آنرا براحتی عرضه و بفروش برساند.

در این بین همانطور که در بالا گفته شد استفاده از تامین کننده معتبر خیلی بهتر از تامین کننده ارزان فروش میباشد.

باتوجه به اینکه چین, یکی از ابر قدرتهای تولید و کپی برداری در حال عرضه کالا از یک برند با کیفیت های مختلف در سطح جهان است.

تجار ایرانی اکثرا, اولین معیارشان برای واردات کالا از چین به ایران قدرت خرید عموم افراد جامعه است.

باتوجه به سطح درامدی نسبتا پایین عموم افراد جامعه, طبعا بیشتر کالاهای با کیفیت متوسط و پایین وارد کشور میشود.

در این بین بسیاری اعتقاد دارند که استفاده از یک کالای با کیفیت در طول چند سال خیلی بهتر از استفاده از چندین کالای بی کیفیت است.

درامد دلاری دراپشیپینگ آمازون

پرفروش ترین کالا در دیجیکالا

یکی از راه های ساده کسب درامد در این روش کسب و کار جمع آوری اطلاعات است به عنوان مثال با یک سرچ ساده میتونید به پرفروش ترین کالا در دیجیکالا دسترسی پیدا کنید.

بعد از مشخص کردن پرفروش ترین کالا در این دسته از پلتفرم ها باید به دنبال یک تامین کننده باشید که در بالا در رابطه با تامین کننده توضیحات کامل داده شد.

یکی از دسته بندی کالاهای پرفروش در دیجکالا و باقی پلتفرم ها کالاهای دیجیتالی میباشد که یکی از بهترین تامین کننده های آن فروشگاه های جی بی جانبی است.

کالاهای دیجیتالی به دسته های مختلفی تقسیم بندی میشوند و بصورت اختصار به آن میپردازیم.

یکی از پر طرفدارترین دسته کالاهای دیجیتالی گوشی موبایل میباشد که دارای بازار بسیار بزرگی در سطح جامعه است.

دسته کامل کننده گوشی موبایل هوشمند لوازم جانبی مورد استفاده در کنار این کالای هوشمند است.

دسته بعدی که میخام به شما معرفی کنم اسپیکرهای شارژی که قابلیت اتصال به گوشی موبایل هوشمند را دارند و دو برند جی بی ال و پورودو پیشگام در این صنعت هستند.

همانطور که میدونید هدفون ها و هدست ها به عنوان یک دسته متصل به لوازم جانبی موبایل است و از بازار خوبی برخوردار است.

یکی دیگر از دسته بندی های زیر مجموعه کالاهای دیجیتالی پاوربانک میباشد به عنوان تامین کننده دستگاه های شارژی.

دسته بندی پرفروش در پلتفرم های کسب و کار که میخام بهتون معرفی کنم لوازم خانگی هوشمند است که این روزها بسیار سروصدا کرده است.

درکل و در انتها پیشنهاد ما به شما فعالیت اقتصادی و افزایش رونق اقتصادی داخل کشور عزیزمان ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *