blog

آیا آیفون 14 رجیستر میشود, بررسی رجیستری iphone 14

آیا آیفون 14 رجیستر میشود

آیا آیفون 14 رجیستر میشود

این روزها خبر های ضد و نقیضی مبنی بر رجیستری تلفن های همراه به گوش میرسد و سوال اکثر کاربران, آیا آیفون 14 رجیستر میشود؟

اپل یکی از پر طرفدارترین و محبوبترین شرکت های تولید تلفن های همراه هوشمند میباشد که فعالیت خود را در تولید این دسته از محصولات از سال 2077 شروع کرده است.

طرفداران محصولات اپل مخصوصا گوشی های موبایل آیفون در کشور ایران از تعداد بیشماری برخوردار است.

رجیستری آیفون 14

این روزها کاربران گوشی های موبایل آیفون 14 جهت استفاده در داخل کشور ایران, در حال بررسی اخبار های مبنی بر رجیستر شدن و یا نشدن این کالا هستند.

یکی از اخبار هایی مهم این روز ها که وایرال شد صحبت چندین مسئول در رابطه با رجیستری آیفون 14 بود که در اکثر پلتفرم های شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام, بین کاربران دست به دست شد.

دلیل اینهمه صحبت های ضد و نقیض در رابطه با این دسته از کالاها په پیز میتواند باشد که کاربران از سر در گمی در بیایند.

مشکلی به نام رجیستری

در سال های اخیر مسائل متعددی این کالا و کاربران و یک شبکه بزرگ واردات, حوزه های پخش و فروش گوشی های تلفن همراه را تحت شعاع قرار داده است.

در تابستان سال 1399 قانونی تصویب شد مبنی بر عدم ورود تلفن های همراه بالای 300 دلار که بعد از مدت زمان کوتاهی این عدد به 600 دلار ارتقا یافت.

یکی از سوالاتی که برای کاربران پیش آمده این است که چرا فقط گوشی های اپل با مشکلی به نام رجیستری مواجه شده است در صورتی که برند هایی مثل سامسونگ, شیائومی و بقیه برند های مطرح با این چالش روبرو نیستند.

در آن زمان یکی از توجیح هایی که مطرح شده این بود که در شرایط جنگ اقتصادی تخصیص دادن ارز به این دسته از محصولات امکان پذیر نیست.

تا اینکه در بهمن ماه سال 1401 سازمان توسعه تجارت ابلاغیه ای به گمرک ایران ارائه کرد مبنی بر ممنوعیت واردات آیفون 14 حتی بصورت مسافری و از طریق پست که بسیار تامل انگیز بود.

آیا آیفون 14 رجیستر میشود

اما و اگر های رجیستری آیفون 14 و 15

ماه ها است که از توزیع گوشی های آیفون 14 میگذرد و همچنین گوشی های آیفون 15 که چند هفته گذشته در بازار عرضه شد.

کاربران در این روزها به امید رجیستری گوشی های موبایل خود هروز به دنبال راه و مسیری جهت استفاده از این کالا میباشند.

و اما و اگر های رجیستری آیفون 14 و 15 باعث شد که کاربران شروع به مسیر های میانبر جهت استفاده از این کالا روی آورند.

خب در روزهای اولیه استفاده از گوشی های اپل مدل 14 و 15 کاربر دچار مشکل نمیشود ولی بعد از مدت کوتاهی تقریبا بین 20 الی 30 روز, آنتن گوشی غیر فعال میشود.

یکی از مسیر های متداول بعد از غیر فعال شدن آنتن های گوشی های اپل 14 و 15 جابجا کردن سیم کارت در محفظه های سیم کارت میباشد که فقط برای مدت کوتاهی قابل استفاده است.

و در نهایت یکی از آخرین راه های استفاده از این گوشی موبایل انداختن سیم کارت داخل یمک گوشی اندروید و برقراری تمامس و سپس انداختن سیم کارت روی گوشی آیفون مورد نظر که بصورت موقتی کار کاربر را راه میندازد.

نا گفته نماند این روز ها یک سری دستگاه هایی در بازار عرضه شده است که با قرار دادن سیم کارت داخل این دستگاه و اتصال از طریق بلوتوث میتوانید تماس های گوشی آیفون 14 و 15 خود را برقرار کنید.

متاسفانه هنوز خبر قطعی مبنی بر این که آیفون 14 و 15 مجوز رجیستری دریافت میکنند دریافت نشده ولی پیشنهاد ما دریافت خبر درست از اتحادیه فروشندگان تلفن های همراه بهترین گزینه است. که آدرس آن خیابان حافظ بعد از بازار موبایل, سمت چپ کوچه غزالی پلاک 26 میباشد و تلفن تماس: 02166756532

در ضمن یک پیشنهاد ویژه برای کاربرانی که دنبال محصولات الکترونیکی بروز و اورجینال هستند میتونن با ضربه روی کلمه لینک محصولات بسیار جذابی را بررسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *