blog

نحوه شنود ایرپاد اپل یا live listen

نحوه شنود ایرپاد اپل یا live listen

نحوه شنود ایرپاد اپل یا live listen

ایرپاد نوعی هدفون بلوتوث است که محصول انحصاری شرکت اپل میباشد که در سال 2017 در کنار آیفون 7 معرفی شد و تا به امروز از فروش و استقبال بالایی برخوردار بوده است.

در این قسمت میخواهیم با یکی از ترفند های جالب این گجت شما رو آشنا کنیم و از این ترفند به نحو احسنت و کارامد استفاده کنید ترفند نحوه شنود ایرپاد اپل یا live listen  را بصورت مفصل توضیح دهیم و همچنین مزایای استفاده از ایرپاد.

جاسوسی با airpod pro 2

هدفون بی سیم اپل ایرپاد پرو airpod pro 2 از طراحی و امکانات بیشتری نسبت به نسخه های قبلی خودش برخوردار است که یکی از موضوعات جذاب آن جاسوس با airpod pro2 میباشد.

این نسخه دارای دو میکروفون جهت آنالیز و بررسی صداهای بیرونی و داخلی طراحی شده است, همچنین دارای عملکرد های متفاوت میباشد که کاربر از طریق تنظیمات توسط گوشی موبایل به این عملکردها دسترسی دارد.

این گجت بسیار پر طرفدار اپل هر کدام به تنهایی قابل استفاده میباشند بدون احتیاج و دسترسی به کیس نگه دارنده این کالا, پس اگر شما کیس نگهدارنده یا شارژ را فراموش کردید نگران ایتفاده از ایرپاد نباشید.

airpod pro 2 نه تنها برای کارهای روزمزه از قبیل صحبت کردن با گوشی تلفن همراه و یا لذت بردن از پخش موسیقی یک کاربری جالب دارد و اونم ضد آب بودن این گجت میباشد با سطح ipx4 است.

نحوه شنود ایرپاد اپل یا live listen

این سطح از ضد آب بودن این گجت به شما این امکان را می دهد که براحتی زیر باران از این کالا استفاده کنید و یا در هنگام ورزش و به هیچ عنوان نگران از خیس شدن و خراب شدن این کالا را نداشته باشید.

داخل بسته بندی این گجت که هنوزم از طرفدارای بالایی برخوردار است در مقایسه با دیگر مدل های ایرپاد ها, یک پکیج کامل سایز شده تیوبی جهت فیکس شدن در محل مستقرو همچنین یک عدد کابل شارژ و کاتالوگ نحوه استفاده و یک بند نگه دارنده قرار گرفته است.

در کشور عزیزمان ایران به دلیل مشکلات بسیار بالای اقتصادی و اجتماعی متاسفانه, این روزها اخبار بسیار از انواع سرقت ها چه مسلحانه چه غیر مصلحانه به گوشمان میخورد.

یکی از رایج ترین این دسته از سرقت ها یا دزدی, قاپیدن یا گوشی قاپی یا دزدیدن از طریق اعمال زور و تهدید میباشد. خب حالا آقای دزد و رباینده وقتی به گوشی تلفن همراه شما دسترسی نداشته باشد, شما از این خطر در امان هستید.

چرا این موضوع رو مطرح کردم؟

با توجه به سرعت رشد تکنولوژی و تبدیل شدن گوشی های موبایل هوشمند به یک ابزار, میانگین بین 4 الی 8 ساعت وقت ما به این تلفن های موبایل هوشمند اختصاص پیدا میکند.

و اینم باید در نظر بگیریم در حال حاضر نسل های جدید تلفن های همراه به یک ابزار همه کاره در هر حوزه ای تبدیل شده است, به عنوان مثال جهت عکاسی و فیلم برداری و ثبت وقایع بصورت حرفه ای میتوان از این کالا استفاده کرد.

بیشتر استفاده ما از گوشی موبایل در مکانهای غیر کاری صحبت کردن با تلفن همراه است, دقت کردید پشت فرمان اتومبیل, در هنگام رانندگی, حتی موتو سواری که بسیار جالب است که با گوشی موبایل شروع به مکالمه که رفتاری خطرناک محسوب میشود.

ایرپاد ها یا عدفون های بلوتوثی نه تنها باعث میشود که شما در هنگام پیاده روی, رانندگی, موتورسواری ویا حتی اسکوتررو دوچرخه, دلیلی برای استفاده از گوشی نداشته باشید بلکه از گوشی موبایل شما در مقابل سارقان محافظت میکند.

شنود با ایرپاد اپل لایو live listen airpods

طی سال های اخیر با معرفی نسخه جدید آیفون و یا ارتقا ios تنظیمات این دسته از گوشی های موبایل با تغییراتی مواجه شد, و بروز ترین تغییرات جهت فعال سازی این تکنولوژی شنود با ایرپاد اپل لایو live listen airpods خدمت شما ارائه میدهم.

در ابتدا نسخه ios تلفن همراه خود را به 12 ارتقا دهید, بعد از بروز رسانی این نسخه وارد قسمت تنظیمات یا setting شوید, سپس وارد قسمت control center شودید و روی گزینه customise control ضربه بزنید.

در لیست customise به پایین صفحه بروید مقابل گزینه hearing یا همان شنیدن یک علامت + که با دایره ای سبز رنگ پوشانده شده است روبرو میشوید. روی آن ضربه بزنید و با اینکار گزینه hearing روی قسمت ابزاک ها control center شما نمایش داده میشود.

سپس کیس ایرپاد را در هر مکانی که توانایی اتصال از طریق بلوتوث را داشته باشید قرار دهید و یکی از گوشی ها براحتی میتوانید صدای محیط را بصورت لایو و زنده بشنوید. در ادامه یک راهنمای فعال سازی تصویری قرار داده ایم که براحتی میتوانید از آن استفاده کنید.

در ادامه آشنایی شما با این تکنولوژی باحال شرکت اپل میخاستم عرض کنم, در حال حاضر محصولات یکسری از برندها مثل سامسونگ, شیائومی, هواوی و پرودو از این تکنولوژی پشتیبانی میکنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *