blog

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

 خرید لوازم جانبی موبایل

برای راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل حتما این مقاله رو مطالعه کنید. تصور کنید در خیابان قدم می‌زنید و موزیک دلخواه‌تان را گوش می‌کنید. غرق در فکر هستید. روز زیبا و هیجان‌انگیزی است و همه چیز عالیست. گوشی را از جیب‌تان درمی‌آورید و ناخودآگاه از دست‌تان لیز می‌خورد و روی کف خیابان می‌افتد. حالا دیگر روز زیبایی نیست. اگر صفحه نمایش گوشی شکسته باشد باید هزینه‌ی زیادی را بابت تعمیر گوشی بپردازید. اگر روی بدنه خط و خراشی بیفتد گوشی شما دیگر ظریف و زیبا نیست. اما نه, اگر یک قاب خوب، یک گلس مقاوم و یا یک کیف روی گوشی‌تان داشته باشید چنین اتفاقی نمی‌افتد. گوشی‌تان را برمی‌دارید, گرد و خاک آن را پاک می‌کنید. دوباره موزیک دلخواه‌تان را پلی می‌کنید و همچنان روز زیبایی خواهید داشت.

همیشه برای خرید لوازم جانبی اورجینال اولین موضوعی که باید به آن توجه کنید اعتبار فروشگاه مورد نظر است.

چه فروشگاه آنلاین و چه فروشگاه های حضوری باید از مدارک و لاینسنس های معتبر برخوردار باشند.

لوازم جانبی موبایل را خوب می‌شناسیم, هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم, از شارژر گرفته تا قاب و گلس، از هندزفری و هدفون گرفته تا پاوربانک و کیف و سایر اکسسوری. بعضی از این‌ها جزو لوازم جانبی ضروری موبایل هستند. اما بعضی هم صرفا به خاطر امکانات و راحتی بیشتر استفاده می‌شوند.

در ادامه راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل را خواهید خواند. در مورد انواع لوازم جانبی گوشی صحبت کرده‌ایم. مدل‌های مختلف اکسسوری را بررسی کرده‌ایم و شما می‌توانید به راحتی بهترین لوازم جانبی را برای گوشی زیبا و ظریف‌تان تهیه کنید. (همینجا در استایل آپ اکثر این لوازم جانبی اورجینال را به راحتی پیدا خواهید کرد.)

برای انتخاب و انجام بهترین خرید لوازم جانبی, باید چند موضوع را در نظر داشته باشید. انتخاب از یک شرکت معتبر که علاوه بر گارانتی دارای خدمات پس از فروش نیز باشد.

لوازم جانبی دارای گستردگی بسیار بالایی است که در اینجا به چند نمونه از این محصولات جذاب میپردازیم.

 خرید لوازم جانبی موبایل

قیمت و خرید شارژر و کابل شارژ

برای قیمت و خرید شارژر و کابل شارژ, انواع کابل و مبدل مورد نیاز گوشی موبایل یا تبلت که باید دارای استانداردهای لازم جهت شارژ دستگاه شما را داشته باشد که آسیب به گوشی موبایل شما نرساند.

خرید لوازم جانبی موبایل و انواع آداپتور یا شارژر های دیواری و شارژرخودرویی یا اصطلاحا شارژر فندکی که دارای تنوع بسیار بالا برای تمامی محصولات الکترونیکی قابل استفاده است.

شرکت PORODO در عرضه این دسته از محصولات مخصوصا لوازم جانبی موبایل در سطح جهانی پیشتاز بوده است و گارانتی این برند مطرح تحت مجموعه ایران پرودو در ایران مشغول به فعالیت میباشند.

اکثر محصولات شرکت پرودو از استاندارد های لازم جهانی برخوردار است و شما به راحتی میتوانید از این محصولات استفاده کنید و نگران سلامتی دستگاهتان نباشید.

نسل جدید شارژرهای موبایل که اصطلاحا PD نامیده میشوند دارای سرعت انتقال بسیار بالایی جهت شارژ کردن دستگاه تلفن همراه و گوشی موبایل شما میباشد.

شارژر های pd که نسل جدید شارژ گوشی های هوشمند میباشد قابلیت انتقال شارژ با سرعت بسیار بالا را دارد بدون اینکه گوشی هوشمند شما دچار مشکل شود.

این دسته از شارژر ها فقط برای گوشی های موبایلی است که از این تکنولوژی پشتیبانی میکنند مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید بهترین هدفون بلوتوثی

دسته دیگر از لوازم جانبی موبایل که بسیار پر کاربرد است هدفون, ایرپاد و هدست های بلوتوثی مخصوص موبایل میباشد و برای خرید بهترین هدفون بلوتوثی باید بسیاری از مسائل رو در نظر گرفت.

هدفون های بلوتوثی این روزها از طرفداران بسیاری برخوردار است, بسیار پر طرفدار در بین ورزشکاران و همچنین گزینه مناسب برای پیاده روی های روزانه است.

این دسته از هدفون ها دارای کارایی بسیار بالایی میباشند از قبیل اتصال از طریق بلوتوث, دارای رادیو, قابلیت اتصال با سیم و همچنین قابلیت اتصال رم میکرو اس دی را دارد.

نگه داری شارژ بالا یکی دیگر از نقاط قوت این دسته از محصولات است, چرا که دیگر نگران تمام شدن شارژ دستگاه خود نخواهید بود.

اکثر این دسته از کالاها از طریق پورت های مشابه پورت ها گوشی های موبایل شارژ میشود.

از محافظ صفحه یا گلس گوشی نباید غافل شد و باتوجه به رشد قیمت بالای محصولات الکترونیکی مخصوصا گوشی های موبایل باید از آن محافظت شود.

نوبت به دسته پرمصرف و کاربردی پاوربانک ها رسید که برای خرید بهترین و جدیدترین پاوربانک با ما در ارتباط باشید, نسل جدید پاوربانک دارای آیسی هوشمند میباشند و همینطور قابلیت پشتیبانی از شارژ PD  را نیز دارند.

خرید بهترین هدفون بلوتوثی

خرید قویترین پاوربانک

پاوربانک های پرودو پیشتاز در صنعت لوازم جانبی, یکی از برند های مطرح در این صنعت است که با قدرت های حداقل 20 وات دستگاه شما رو در بهترین شرایط شارژ میکند و پیشنهاد ما برای خرید قویترین پاوربانک میباشد.

خرید لوازم جانبی موبایل برای خرید بهترین پاوربانک در ابتدا کیفیت برند سپس تاریخ تولید محصول و در انتها گارانتی و خدمات پس از فروش آن را حتما باید در نظر داشته باشید.

اکثر پاوربانک های ب روز دنیا از نسل جدید شارژ که pd میباشند پشتیبانی میکنند, ناگفته نماند برندی که پیشتاژ این صنعت پاوربانک که از شارژ pd پشتیبانی میکند برند porodo است.

این شرکت دارای تنوع بسیار بالایی از این دسته پاور بانک ها میباشد و از سال 2021 شروع به تولید پاوربانک های pd کرده است.

خرید قویترین پاوربانک

اصلا چرا باید لوازم جانبی گوشی بخریم؟

این روزها لوازم جانبی و اکسسوری های گوشی موبایل بسیار به ما در روزمره مان کمک میکنند.

شاید شما در مکان و شرایطی هستید که امکان استفاده از گوشی موبایل خود را جهت صحبت کردن و یا گوش دادن به موسیقی ندارید به عنوان مثال پشت فرمان اتومبیل و یا موتور سیکلت که در اینجا هندزفری و ایرپاد به کمک ما می آیند.

یا به عنوان مثال داخل جلسه ای هستید که ترجیح میدید از گوشی موبایل استفاده نکنید و در اینجا ساعت هوشمند یا اسمارت واچ به کمک شما می آید.

اسمارت واچ ها دسترسی کامل گوشی های موبایل شما را دارند و شما براحتی به گوشی موبایلتان در ابعاد کوچکتر دسترسی دارید.

این روزها گجت هایی در حال عرضه در بازار است که بصورت هوشمند عمل میکنند و قابل مدیریت توسط گوشی موبایل یا تبلت شما را دارند که با ضربه روی لینک میتوانید این محصولات را ملاحظه کنید.

شما یک گوشی زیبا دارید. احتمالا قیمت بالایی هم دارد. ظریف و زیباست. اما اگر ضربه‌ای به آن وارد شود. یا در خیابان ناخودآگاه از دست‌تان بیفتد چه اتفاقی می‌افتد؟ حتی اگر نشکند آسیب می‌بیند. قطعات داخلی گوشی ضربه می‌بینند و حتی احتمال سوختن صفحه نمایش، آسیب دیدن دوربین و یا ترک خوردن بدنه وجود دارد.

لوازم جانبی موبایل از بدنه، صفحه نمایش و قسمت‌های حساس گوشی مراقبت می‌کنند. امنیت گوشی را بالا می‌برند. امکانات و قابلیت‌های جدیدی به گوشی اضافه می‌کنند و در ضمن ظاهر و استایل گوشی‌تان را تغییر می‌دهند. می‌توانید استایل گوشی‌تان را با رنگ و طرح دلخواه‌تان تغییر دهید و استایلی جدید و زیبا بسازید.

بعضی وقت‌ها هم بدشانسی سراغ‌تان می‌آید و باتری گوشی خراب می‌شود. مجبور می‌شوید آن را تعویض کنید. یا شارژرتان خراب می‌شود و به یک شارژر اصل و باکیفیت نیاز دارید. یا برای مسافرت به پاوربانک نیاز دارید تا گوشی‌تان همیشه شارژ داشته باشد. به کابل و تبدیل‌های خاص نیاز دارید. برای پخش موزیک هم به هدفون و هندزفری و یا اسپیکر نیاز دارید. لوازم جانبی گوشی این قابلیت‌ها و امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *