blog

راهنمای خرید بهترین چراغ قوه های شارژی و نحوه نگهداری

راهنمای خرید بهترین چراغ قوه های شارژی و نحوه نگهداری

راهنمای خرید بهترین چراغ قوه های شارژی و نحوه نگهداری

چراغ قوه های شارژی دارای انواع مختلفی است از قبیل چراغ قوه های شارژی دستی, چراغ قوه لنترنی, چراغ قوه شکاری و نگهبانی, هدلامپ شارژی, پرژکتورهای شارژی, چراغ مطالعه شارژی, چراغ فانوسی شارژی میباشد. هدف ما از این مقاله راهنمای خرید بهترین چراغ قوه های شارژی و نحوه نگهداری است.

یکی از گزینه هایی که کاربران در خرید کالا مد نظرشان میباشد در ابتدا قیمت است, به این صورت که شاید در بسیاری مواقع کاربر به اصالت کالا توجه نکند و فقط فیلتر قیمت مهم باشد.

همیشه در خرید محصولات شارژی ابتدا به ساکن قیمت کالا مد نظرتان نباشد چرا که کالاهای شارژی مثل چراغ قوه توسط باتری های شارژی قابل استفاده میباشند, تاریخ تولید کالا که شامل باتری شارژی هم میشود بسیار حائز اهمیت است.

از فروشندگانی کالا تهیه کنید که ترجیحا منبع آن کالا باشند چرا که در کشورمان متاسفانه به دلیل رقابت گاهی اوقات دیده شده که لوازم جانبی داخل بسته بندی کالا تغییر یافته است که بسیار ناراحت کننده است.

چراغ قوه های شارژی این روزها با برند های متنوعی در بازار در حال عرضه شدن است و در اینجا پیشنهاد ما به کاربران خرید و استفاده از برند هایی باشد که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

یکی از برند های با کیفیت که از جدیدترین نوع تکنولوژی برخوردار است و همچنین دارای اصالت و گارانتی و خدمات پس از فروش است چراغ قوه های شارژی با برند پرودو  porodo است. گارانتی و خدمات پس از فروش این برند کانادایی که به سفارش کشور امارات متحده عربی در حال عرضه است توسط مجموعه ایران پرودو در کشور ایران پشتیبانی می شود.

قیمت و خرید چراغ قوه های شارژی دستی

راهنمای خرید بهترین چراغ قوه های شارژی و نحوه نگهداری چراغ قوه های شارژی دستی در سایز های مختلفی در حال عرضه است. که بنا به مصرف و نیاز میتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. این دسته از چراغ قوه ها بسیار پر کاربرد جهت مصرف شخصی میباشد و همچنین قابل استفاده برای کمپینگ و طبیعت گردی میباشد.

همانطور که گفته شد چراغ قوه های شارژی پرودو یکی از بهترین گزینه های خرید است. این دسته چراغ قوه های شارژی خاصیت ضد آب با درجه ip44 را دارا میباشد و همچنین دارای خاصیت ضد انفجار است. با توجه به مشخصه های این محصولات, قابلیت استفاده در پمپ ای بنزین را دارد و همچنین بسیار پر طرفدار برای دوستداران طبیعت گردی و کمپینگ میباشد.

جهت نگه داری این چراغ قوه شارژی حتما به نکاتی که گفته میشود توجه کنید: در ابتدا به هیچ عنوان زمانی که دستگاه شما متصل به برق میباشد از آن استفاده نکنید. همچنین این کالا باتوجه به نوع مصرف و زمان مصرف سعی کنید در صورت عدم استفاده هر چند هفته یکبار از آن استفاده کنید و باعث میشود طول عمر باتری شما بالا رود و به مدت طولانی از این کالا استفاده و بهره برداری کنید.

قیمت و خرید چراغ قوه لنترنی شارژی

راهنمای خرید بهترین چراغ قوه های شارژی و نحوه نگهداری چراغ قوه های لنترنی شارژی از ابعاد بزرگتری نسبت به چراغ قوه های دستی برخوردار است. چراغ قوه لنترنی پرودو یکی از با کیفیت ترین و بروزترین این دسته از محصولات است. این کالا دارای لامپ کری در قسمت روبرویی میباشد و همچنین یک نوار پر قدرت cob که در قسمت پایینی چراغ قوه قرار داده شده است.

این کالا دارای نمایشگر شارژ میباشد که کاربر را براحتی هم در مصرف و هم در زمان اتصال به شارژ مطلع میکند و این گزینه برای کاربران حرفه ای بسیار حائز اهمیت است.

باتری این دسته از کالاها قابلیت تعویض دارد و در اینجا شرکت پرودو با استفاده از باتری های هلی شات و کواود کوپتر ها در طراحی چراغ قوه شارژی لنترنی پرودو استفاده کرده است.

این دسته از باتری ها دارای وزن بسیار سبک و ظرفیت نگه داری شارژ بسیار بالایی میباشد و همچنین از طول عمر بالایی برخوردار است.

همانطور که گفته شد در هنگام خرید از منبع های معتبر تهیه فرمایید و از تاریخ تولید این کالا مطلع شوید.

جهت نگهداری این چراغ شارژی در ایتدا زمانی که متصل به شارژ است, از این کالا استفاده نکنید و همچنین در صورت عدم استفاده از این کالا سعی کنید هر چند هفته یکبار از این کالا استفاده کنید و مجدد آن را به شارژ بزنید که باعث افزایش طول عمر باتری میشود.

خرید و قیمت هدلامپ شارژی

راهنمای خرید بهترین چراغ قوه های شارژی و نحوه نگهداری همانطور که گفته شد جهت خرید و قیمت هدلامپ شارژی به این نکات حتما توجه کنید.

سعی کنید جهت خرید محصولات از منابعی تهیه کنید که دارای فروش حضوری باشند علاوه بر فروش مجازی و همچنین لوازم جانبی داخل پکیج محصولات تغییرای نداشته باشد و همچنین از تاریخ تولید کالا مطلع شوید.

هدلامپ شارژی دارای کاربرد های بسیار بالایی میباشد. علاوه بر مصارف شخصی دوستانی که دارای مهارت های فنی میباشند, این کالا میتواند بسیار کاربردی باشد.

همچنین دوستداران طبیعت گردی و کمپینگ و همچنین کوهنوردان نیز میتوانند از این کالا استفاده کنند. هد لامپ شارژی پرودو یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده کاربران است.

چرا که این کالای شارژی پرودو ضد آب بوده با درجه ip44 و همچنین بسیار سبک بوده و به هیچ عنوان استفاده طولانی این کالا آسیب و خستگی برای سر و گردن شما ایجاد نمیکند.

هدلامپ شارژی پرودو دارای پرتاب نور بسیار بالا و همچنین پخش نور بسیار بالایی برخوردار است. باتری شارژی داخلی این هدلامپ از نوع باتری هایی میباشد که در هلی شات ها استفاده شده است و مشخصه آن وزن بسیار سبک و ظرفیت بالای نگه داری شارژ است.

این کالا دارای سنسور حرکتی دست میباشد و در زمان استفاده در صورتی که تمایل به استفاده بدون فشار دکمه پاور کالا, با یک حرکت دست میتوانید آن را روشن و خاموش کنید. نگه داری شارژ این کالا 4 الی 6 ساعت میباشد که قابلیت شارژ با برق شهری و برق خودرو و همچنین پاور بانک را دارا است.

 

خرید و قیمت پرژکتورهای شارژی

راهنمای خرید بهترین چراغ قوه های شارژی و نحوه نگهداری در اینجا به بررسی خرید و قیمت پرژکتورهای شارژی میپردازیم. پرژکتورهای شارژی بنا به نیاز و مصرف کاربران مخصوصا دوستداران طبیعت و کمپینگ طراحی شده است.

یکی از مشکلات کمپرها کم بودن میزان نور بود که با عرضه این محصول به بازار مشکل کمپرها به هنگام کمپینگ رفع شد.

یکی از پر طرفدارترین این دسته از محصولات پرژکتور شارژی پرودو میباشد, این کالا ضد آب بوده با درجه ip44 که براحتی در مناطقی که دارای رطوبت بالا هستند و همچنین در باران براحتی استفاده کنید.

پرژکتور شارژی پرودو دارای نمایشگر شارژ میباشد که به کاربر این امکان را میدهد که از میزان شارژ مطلع باشد هم در هنگام مصرف و همچنین در طمان شارژ و همچنین دارای درگاه خروجی شارژ برای دستگاه های که با شارژ 5 ولت شارژ میشوند.

برای خرید این دسته از کالاها از منابعی استفاده کنید که دارای فروش حضوری میباشند. 

در هنگام شارژ به هیچ عنوان از کالاهای شارژی استفاده نکنید و همچنین در صورت عدم استفاده سعی کنید هر چند هفته یکبار به شارژ متصل کنید که اصطلاحا باتری دچار خواب نشود. نگه داری شارژ این کالا 4 الی 6 ساعت میباشد که قابلیت شارژ با برق شهری و برق خودرو و همچنین پاور بانک را دارا است.

راهنمای خرید بهترین چراغ قوه های شارژی و نحوه نگهداری
خریدو قیمت بهترین چراغ مطالعه شارژی و چراغ فانوسی شارژی

راهنمای خرید بهترین چراغ قوه های شارژی و نحوه نگهداری یکی از پر مخاطب ترین محصولات شارژی چراغ مطالعه شارژی میباشد که بسیار پر طرفدار میباشد. و پیشنهاد ما چراغ مطالعه شارژی پزودو میباشد چرا که این کالا با توجه به طراحی بروز و قابلیت شکل پذیری آن و همچنین استفاده از مواد abs در تولید این کالا بهترین گزینه است. نگه داری شارژ این کالا 4 الی 6 ساعت میباشد که قابلیت شارژ با برق شهری و برق خودرو و همچنین پاور بانک را دارا است.

چراغ فانوسی شارژی که بسیار پر مصرف برای کمپینگ میباشد, با توجه به نور 360 درجه این کالا بسیار کاربرد دارد.

پیشنهاد ما چراغ شارژی فانوسی پرودو میباشد, این کالا دارای 3 پایه نگه دارنده است که هرکدام به تنهایی دارای قفل میباشد و از قرار گرفتن این کالا روی هر سطحی آسوده خاطر باشید.

این کالای شارژی دارای قلاب آویز میباشد برای قرار گرفتن داخل چادر که بسیار کاربرد در کمپینگ و طبیعت گردی دارد. این کالای پر مصرف از محبوبیت خاصی برخوردار است. نگه داری شارژ این کالا 4 الی 6 ساعت میباشد که قابلیت شارژ با برق شهری و برق خودرو و همچنین پاور بانک را دارا است. همچنین این کالا ضد آب بوده با درجه ip44 و براحتی در باران و مناطق مرطوب قابل استفاده است.

محافظ فلزی اطراف این چراغ فانوسی مقاومت این کالا را در برابر ضربه و زمین خوردگی بالا میبرد و نقطه قوتی است که این کالا را نسبت به دیگر رقبا در رتبه بالاتری قرار میدهد.

تمامی کالاهایی پرودو دارای 1 سال گارانتی بی قید و شرط مجموعه ایران پرودو میباشد و تنها محصولات شارژی و کمپینگ داخل ایران است که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

چراغ قوه قوی

میزان و مقیاس اندازه گیری نور چراغ قوه لومن میباشد و یک چراغ قوه قوی دارای بالاترین لومن میباشد.

بسیار پیش آمده که یک چراغ قوه دارای لومن بالا میباشد ولی به واسطه نیاز کاربر در خیلی مواقع نوع کارایی یک چراغ قوه, قدرت آنرا مشخص میکند.

به عنوان مثال برای نگهبانی و گارد چراغ قوه های لنترنی که نقطه زن هستند به عنوان یک چراغ قوه قوی است در صورتی که برای کمپ و کمپینگ یک پرژکتور شارژی و یا فانوس شارژی به عنوان چراغ قوه قوی است.

نحوه نگهداری چراغ قوه شارژی

در وهله اول یکی از مهمترین گزینه های نحوه نگهداری چراغ قوه شارژی این است که به هیچ عنوان چراغ قوه های شارژی را در حالت دکه روشن به شارژ متصل نکنید.

در بیشتر مواقع چراغ قوه های شارژی یا چراغ های اضطراری به دلیل اینکه فقط در مواقع ضروری مورد استفاده قرار میگیرند, باید حواسمان باشد هر 1 ماه یکبار در صورت عدم استفاده, این کالا را به برق متصل کنیم تا اصطلاحا باتری آن دشارژ نشود.

به هیچ عنوان بیش از حد مجاز چراغ قوه های شارژی خود را به برق متصل نکنید چراکه باعث فاسد شدن و از بین رفتن باتری میشود.

برای شارژ دستگاه های شارژی خود از آداپتور و اتصالات استاندارد استفاده کنید.

در زمانی که دستگاه شما به برق متصل است و در حال شارژ شدن است به هیچ عنوان دستگاه را روشن نکنید.

امروزه باتوجه به شرایط بازار, کمتر شرکتی در دسته بندی چراغ قوه های شارژی خدمات گارانتی ارائه میدهد, در این بین شرکت پرودو تمامی این دسته از محصولات خود را 1 سال گارانتی کرده که خدمات گارانتی این برند در ایران به عهده مجموعه ایران پرودو میباشد.

راهنمای خرید بهترین چراغ قوه های شارژی و نحوه نگهداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *