blog

لوازم جانبی مورد نیاز برای کاربران گوشی های همراه

 

لوازم جانبی مورد نیاز برای کاربران گوشی های همراه

امروزه محصولات دیجیتال بخش اعظم زندگی ما را دربرگرفته‌اند. در چرخه داد و ستد این محصولات، همه روزه پیشنهادات مختلفی برای خریداران ارائه می‌شود تا بتوانند با صرف هزینه‌هایی با بودجه‌های مختلف به رضایت مطلوبی در بازار امروزی دست یابند. تولید کنندگان این محصولات سعی در طراحی و ارتقای کارایی محصولات خود را دارند و همه روزه در جهت ارتقای سطح رضایت مشتریان محصولات جدیدی را روانه بازار می‌کنند. در بخش دیگری بازارهای فروش که تولیدات خارجی و داخلی مختلف را برای خریداران محصولات گردآوری کرده و سعی در برآورد نیازهای آنها دارند. از جمله این محصولات تلفن های همراه هوشمند هستند که امروزه بخش اعظمی از زندگی ما را به خودشان اختصاص دادند. در این مقاله به معرفی لوازم جانبی و ضروری مورد نیاز برای این گجت‌های هوشمند خواهیم پرداخت و به اجمال در رابطه با هر کدام نکاتی را اشاره خواهیم کرد. (در مجالی دیگر به هر بخش به طور تخصصی‌تر پرداخته خواهد شد). لوازم جانبی گوشی موبایلی که قادر خواهند بود میزان اهمیت خود را در گذر زمان به مصرف کننده نشان ‌‌‌دهند و در جهت حفظ رضایت او گام بردارند.

بهترین قاب‌های محافظ گوشی های هوشمند

از ضروری‌ترین لوازم جانبی گوشی‌ موبایل، قاب و یا گارد محافظ است. کاربران قادر خواهند بود با خرید قاب محافظ دلخواه خود از سلامت بدنه گوشی‌شان در مقابل ضربه‌های احتمالی محافظت کنند. علی رغم اینکه بدنه گوشی‌های همراه از مواد سخت و مقاومی ساخته می‌شود، با این حال استفاده از قاب موبایل امری ضروری خواهد بود. تولیدکنندگان این قاب‌ها طیف وسیعی از طرح های مختلف با ویژگی‌های گوناگون را روانه بازار کرده‌اند، به طوری که یک گشت و گذار ساده در بازارهای مجازی مانند فروشگاه اینترنتی استایل آپ و یا بازارهای فروش مستقیم این گفته را تایید خواهد کرد. شما در هنگام خرید قاب علی رغم زیبایی مورد پسندتان، باید به دوام آن نیز توجه کنید. قاب گوشی همراه از جنس‌های مختلفی از قبیل پلی‌کربنات، پلاستیک نرم یا سخت و … ساخته می‌شود و تولید هر کدام با تکنولوژی خاصی صورت می‌گیرد. هرچه میزان کیفیت و ضربه‌پذیری این قاب ها بالاتر رود، قیمت نهایی برای خریدار نیز افزایش می‌یابد.
ضمن اینکه شما می‌توانید با صرف اندکی هزینه بیشتر و انتخاب قاب محافظ مناسب‌تری از درگاه ها و پورت های گوشی‌تان نیز محافظت نمایید و نیز بخشی از امواج مضر تلفن همراهتان را مهار کنید. خرید قاب گوشی موبایل از مهم‌ترین فرآیند‌های حفظ امنیت اسمارت‌فون‌ها می‌باشد. در ضمن قاب‌های جذاب کادویی ایده‌آل برای افرادی هستند که دوست‌شان دارید. در مطلب بهترین کاورهای موبایل اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب خواهید کرد.

خرید و قیمت جدیدترین شارژر فندکی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به بازار آمدن گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ‌تر و با کیفیت‌تر و نیز به دلیل استفاده زیاد از این ابزار و اتصال به اینترنت در ساعات شبانه روز، باطری این گجت‌ها زودتر از حالت معمول تمام می‌شود. اگر در منزل و یا در محل کارتان باشید این امر مشکل ساز نخواهد بود اما در مسافرت و یا در هنگام رانندگی به خصوص حین استفاده از نقشه‌های ماهواره‌ای که میزان زیادی از باطری گوشی شما را مصرف خواهند کرد، خاموش شدن گوشی‌تان تبدیل به یک مشکل بزرگ خواهد شد. این ابزار کارآمد و ارزان قیمت برای آن طراحی شده که شما بتوانید گوشی هوشمند خود را داخل ماشین شارژ کنید. شارژر فندکی‌ها می‌توانند برق 12 ولت ماشین را به برق 5 ولت استاندارد تبدیل کرده و در مواقع نیاز خیال شما را از ادامه مسیر آسوده نمایند. با توجه به تنوع نیاز کاربران و میزان مصرف آن‌ها انتخاب‌های مختلفی وجود دارد؛ اگر شما از آن دسته افردای هستید که از چند وسیله الکترونیکی استفاده می‌نمایید شارژهایی با تعداد پورت بیشتر، انتخاب مناسبی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌هایی که باید بدان توجه داشته باشید میزان آمپر خروجی است. اگر شما گوشی موبایل و یا تبلت خود را همیشه به همراه دارید، بهتر است شارژر فندکی‌ای بخرید که یک پورت ۱/۲ آمپر و یک پورت ۱ آمپر داشته باشد. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در صورت خاموش بودن ماشین، گوشی‌تان را ابدا به شارژر وصل نکنید. فقط زمانی که ماشین روشن است و می خواهید دستگاه خود را شارژ کنید آن را به فندک ماشین وصل کنید چون ممکن است نوسان برق به شارژر فندکی یا گوشی شما آسیب وارد کند.

خرید قوی ترین پاور بانک

دسته دیگری از این ابزار، پاور بانک‌ها یا حاملان همراه انرژی الکتریکی هستند. پاور بانک‌ها درواقع باطری‌های خاصی هستند که در یک مدار خاص با شارژ الکتریکی مشخص، قرار گرفته‌اند. این ابزار به شما امکان می‌دهند که انرژی الکتریکی را ذخیره کنید و در ترافیک کاری روزانه و هنگامی که در محیط باز قرار دارید از انرژی موجود برای شارژ موبایل یا تبلت خود استفاده نمایید. امروزه حضور این ابزار در زندگی کاربران به امری معمول و پرکاربرد بدل شده است، این ابزار توانسته‌اند میزان سودمندی خود را در مدت زمان کم به مخاطبین گوشی‌های همراه برسانند و میزان توجه مطلوبی را از جانب خریداران کسب نمایند. پاور بانک برای تمام دستگاه‌هایی که دارای درگاه USB هستند قابل استفاده است، در برخی مدل‌های‌ موجود امکان شارژ کردن چند گوشی همراه به صورت همزمان نیز وجود دارد. ضمن اینکه شما می‌توانید با توجه به ظرفیت پاور بانک‌ خود دستگاه‌های متفاوتی را نیز با آن‌ شارژ نمایید. هر مدل می‌تواند میزان مشخصی از انرژی الکتریکی را در خود حفظ کند. ضمن اینکه یک پاور بانک خوب می‌تواند انرژی ذخیره شده را حدود ۳ تا ۶ ماه بدون کم شدن میزان آن در خود نگه دارد، این میزان برای پاوربانک‌هایی با کیفیت پایین‌تر به کمتر از ۴ تا ۶ هفته کاهش می‌یابد.

خرید قویترین کابل شارژ USB

کمبود حافظه لازم در گوشی‌های هوشمند، برخی از کاربران را به سمت خرید حافظه های خارجی سوق داده است. حافظه‌های بسیار مفیدی که میزان بالایی از اطلاعات را در خود ذخیره می‌کنند و نیز اطلاعاتی که طبیعتا نیاز به دسته‌بندی و مدیریت خواهند داشت. در این میان کابل‌های USB امکان انتقال داده‌های گوشی همراه شما را به رایانه شخصیتان فراهم کرده، ضمن اینکه زمان انتقال دیتاهای شخصی را نیز کاهش می‌دهد. دسترسی سریع به اطلاعات در محیط و فضای رایانه‌های خانگی با استفاده از این کابل‌ها فراهم شده؛ ضمن اینکه امکان مدیریت و دسته‌بندی آن‌ها نیز از این طریق برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌شود.

جدیدترین و با کیفیت ترین هندزفری بلوتوثی

همه ما با این ابزار کوچک و دوست داشتنی آشنایی داریم و هر کدام به نحوی استفاده مطلوبی از آن می‌بریم. ابزاری که در صورت عدم کیفیت مناسب هر مصرف کننده حساسی رو آزار خواهند داد. این ابزار ضمن محافظت از سر و دور نگاه داشتن امواج الکترو مغناطیسی به هنگام مکالمه ، امکان بروز آسیب های جدی به بدن را کاهش می‌دهند. استفاده از این وسیله به هنگام کار می‌تواند امکان برقراری مکالمات و گوش سپردن به یک آوای دلپذیر را مقدور کند.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *