blog

تعمیر و نگهداری اسپیکر شارژی بلوتوثی | بهترین تعمیرکار اسپیکر های قابل حمل

تعمیر و نگهداری اسپیکر شارژی

تعمیر و نگهداری اسپیکر شارژی بلوتوثی

در ابتدا به به طرز صحیح استفاده از اسپیکر های شارژی بلوتوثی قابل حمل میپردازیم و با این کار از خراب شدن اسپیکر های شارژی جلوگیری کنید.

اسپیکر های شارژی انرژی مورد نیاز خودشون رو از باتری های شارژی که در داخل آنها قرار گرفته است تامین میکند پس نتیجه میگیریم برای اینکه باتری های اسپیکر های شارژی زود خراب نشود, باید بصورت استاندارد از آن نگهداری کرد.

باتری های شارژی مانند دیگر محصولات حوزه الکترونیک تحت تاثیر پیشرفت و تکامل قرار گرفته اند.

در ده های قبل در بیشتر محصولات شارژی از باتری های سیلید اسید استفاده میشد که با رشد و پیشرفت تکنولوژی این روزها از باتری های لیتیومی و کادمیومی در محصولات شارژی استفاده میشود.

باتری های لیتیومی باتوجه به قابلیت شکل پذیری و تامین ولتاژ در هر ابعادی, بسیار زیاد در صنعت های پیشرفته مورد استفاده قرار میگیرد.

اسپیکر SUNRISE مدل mini box 50یکی از بزرگترین این صنایع, حوزه الکترونیک میباشد که به عنوان مادر صنعت نوین هم نام برده میشود.

حوزه تکنولوژی دارای شاخه های بسیار بالایی میباشد که یکی از شاخه های آن مختص محصولات الکترونیکی شارژی میباشد, که اسپیکر های شارژِ زیر شاخه همین حوزه است.

باتوجه به اینکه در اسپیکر های شارژی اولین قطعه ای که کارایی خود را از دست میدهد باتری شارژی است با مقدمات بالا شروع کردیم.

تعمیر و نگهداری اسپیکر شارژی بلوتوثیهمیشه بعد از خریداری اسپیکرهای شارژی شروع به استفاده از آن کنید تا زمانی که شارژ آن, رو به اتمام برود و سپس با توجه به میزان ولتاژ ورودی دستگاهتان آنرا به کابل و آداپتور استاندارد متصل کنید.

برای خیلی ها سوال پیش می آید که از کجا میتونیم کابل شارژ و آداپتور شارژ استاندارد تهیه کنیم, با کلیک روی لینک براحتی میتونید به تمامی محصولات استاندارد این حوزه دسترسی داشته باشید.

مدت زمان نیاز هر اسپیکر شارژی روی مشخصات فیزیکی آن درج شده است و حتما حواستان باشد که بیش از حد اسپیکر شما داخل شارژ نماند چرا که آسیب جدی به اسپیکر میزند.

اما اسپیکر های شارژی پورودو دارای قطع کن هوشمند میباشند و در صورت شارژ کامل دستگاه شما, اجازه انتقال جریان به باتری را نمیدهد.

موضوع بعدی که باید حتما در نظر داشته باشید, به هیچ عنوان از اسپیکر های شارژی در زمان شارژ استفاده نکنید چرا که باعث میشود طول عمر باتری شارژی شما کاهش پیدا کند.

بدون استفاده ماندن محصولات شارژی مخصوصا اسپیکرهای شارژی نیز به آنها لطمه میزند یعنی در ابتدا به باتری شارژی لطمه میزند و با ایجاد تغییر در میزان خروجی آمپر, باعث میشود به برد کنترلر اسپیکر آسیب برسد. بسیاری از دوستانی که از اسپیکر های شارژی در کمپینگ و سفر استفاده میکنند حتما به این موضوع توجه کنند, در اینجا یکی از فروشگاه های آنلاین پوشاک و کمپینگ اورجینا به نام پارتیزان را به شما معرفی میکنیم.

وقتی باتری شارژی بدون استفاده قرار میگیرد باعث میشود حرکت های آند و کاتد به حداقل برسد و این موضوع باعث میشود از طول عمر باتری شارژی اسپیکر شارژی شما کاسته شود.

بهترین تعمیرکار اسپیکر های قابل حمل

اکثر مصرف کنندگان به دلیل استفاده اشتباه از کالاهای الکترونیکی بعد از مدتی همیشه به دنبال تعمیر کار خوب میگردنند و باتوجه موضوع ما, میخاهیم به شما بهترین تعمیرکار اسپیکر های قابل حمل را معرفی کنیم.

تعمیر و نگهداری اسپیکر شارژیشاید باورتان نشود که در ابتدا بهترین تعمیرکار اسپیکر های قابل حمل شخص مصرف کننده است. سوالی که بوجود می آید این است که به چه صورت مصرف کننده میتواند بهترین تعمیر کار کالای خود باشد.

به طور کل اسپیکر های شارژی بلوتوثی به چند طریق با مشکل روبرو میشوند که در اینجا به آن میپردازیم تا بهترین تعمیر کار, خود شخص مصرف کننده باشد.

3 بخش عمده مشکلاتی که اسپیکر های شارژی با آن مواجه هستند عبارتند از: خراب شدن کابل شارژ اسپیکر و یا آداپتور شارژ, خراب شدن باتری و در انتها آسیب جدی به اسپیکر در اثر ضربه است.

در صورت خراب شدن کابل شارژ اسپیکر و یا آداپتور شارژ براحتی میتوانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر حضوری و آنلاین آنرا تهیه کنید.

حتما در نظر داشته باشید فروشگاه معتبر باید دارای جواز کسب و عضو اتحادیه مربوطه باشد که در صورت مشکل پاسخگو باشد.

در رابطه با گزینه دوم هم که به طور مفصل در بالا به آن پرداختیم و باید حتما مصرف کننده نکات بالا را جهت نگهداری از اسپیکر های شارژی بلوتوثی رعایت کند.

درصورت آسیب فیزیکی و از کار افتادن اسپیکر با توجه به هزینه های بالای تعمیرات مقرون بصرفه است که یک اسپیکر جدید تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *